نوشته شده توسط : نویسنده

اوایل ماه سرازیر میلادی بود که توییتر به سرمایه‌گذاران اظهار‌کرد به‌مراد کسب درآمد بیشتر برای حمایت از کسب‌و‌کارش به تامل افزودن ورژن‌ی اشتراکی به توییتر افتاده میباشد. هم اکنون میدانیم که توییتر به افزودن چه نوع امکان‌هایی به ورژن‌ی اشتراکی پلتفرم خویش فکرمیکند. توییتر به‌طراوت نظرسنجی جدیدی به‌شیوه انداخته و از یوزرها منظور میباشد امکان‌های اضافه‌ای نظیر Undo Send (برگرداندنِ توییتِ ارسال‌گردیده) را بررسی نمایند.

 یوزرها توییتر از دوران‌ها پیش خواهان اضافه شدن دکمه‌ی دستکاری توییت به پلتفرم بوده‌اند، بااین‌حالا به‌حیث میرسد این قابلیت و امکان در ورژن‌ی اشتراکی هم قرار وجود ندارد از خط مش رسد. به‌مکان آن، توییتر به Undo Send می‌پندارد. توییتر ایده‌های دیگری هم برای ورژن‌ی اشتراکی دارااست که مشتمل بر مواقعی مثل افزودن رنگ‌های سفارشی به نرم‌افزار و اینترنت‌وب سایت،‌ قابلیت و امکان صادر کردن ویدئوهای با کیفیت‌خیس و طولانی‌خیس، پشتیبانی از نشان (بَج) پروفایل، جواب خود کار به منشن‌ها، قابلیت و امکان‌های نظارتی و تحلیلی بیشتر و قابلیت ساخت نظرسنجی مارک درباره ی تبلیغات میگردند. توییتر در نظرسنجی تازه خویش از یوزرها میخواهد آیتم‌هایی که بیشترین و کمترین اهمیت را برای آن ها دارا هستند گزینش نمایند.

 جزئیات نظرسنجی موردبحث اول توشه به وسیله شخصی با اسم کاربری WFBrother@ در خویش توییتر منتشر شد. مدتی نگذشته بود که مت ناوارا، مشاور تیزبین رسانه‌های اجتماعی متوجه نظرسنجی شد و آن را پوشش بخشید. شخصی به نمایندگی از توییتر در گفتمان با رسانه‌ی تک‌کرانچ تأیید کرده سؤالات موردبحث مرتبط با نظرسنجی جدیدی میباشند که توییتر برگزار کرده تا مورد‌های پیش‌روی خویش را برای سبک اشتراکی پلتفرم موردارزیابی قرار دهد. توییتر موقتا ترجیح داده میباشد هیچ جزئیات بیشتری درین ارتباط دردسترس رسانه‌ها قرار ندهد؛ بااین‌هم اکنون میگوید در یادداشت مرتبط با کارایی سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۰ که برای سرمایه‌گذاران ارسال کرده بعضا توضیحات در این مورد ارائه داده میباشد.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: توییتر ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نویسنده

بخشنامه 12 نو درآمد

بخشنامه مزبور شیوه اعمال ماده 40 ضابطه در زمینه ی افراد حقوقی که فاقد دفتر ها رسمی بوده و یا این که دفتر ها رسمی آن‌ها نانویس باشد و یا این که صاحب کار از همیاری با صندوق، کامل شدن و ارائه پرسشنامه جلوگیری می کند که روش اعمال ضابطه فوق به شرح ذیل است.

 بازرسان دفتر ها رسمی مکلفند مراتب عدم ارائه دفترها رسمی را براساس فرم شماره یک مربوطه (ضمیمه بخشنامه) را به واحد بازرسی دفتر ها رسمی (مؤسسه حسابرسی) گزارش کنند. واحد مزبور با اعتنا به تیم بندی پایین نسبت به اعمال ماده 40 ضابطه و انتخاب و وصول حق بیمه از فرد حقوقی مبادرت می کند.

مجموعه نخستین: افراد حقوقی که شکل مزد و حقوق و دستمزد کارمندان خویش را در برخی از ماه های سال مالی به صندوق ارسال ننموده اند.

 درین مجموعه با دقت به تعداد پرسنل ماه هایی که لیست ارسال شده‌است، فارغ از مراجعه به حوزه های مالیاتی تعداد کارمندان آنان‌را با در لحاظ دریافت کردن معدل تعداد پرسنل در ماه هایی که لیست ارسال کرده است، به وسیله کمیته ای (متشکل از مدیریت شعبه، مسئول درآمد، مسئول بازرسی یا این که نمایندگان آن ها) انتخاب می‌شود که بعد از احتساب به صاحبکار اعلام می‌شود.

 



:: برچسب‌ها: بیمه , ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نویسنده
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد