نوشته شده توسط : نویسنده

 

چه بخواهید و چه نخواهید شما یک کارآفرین می باشید و بایستی جنس یا این که سرویس ها خویش را به فروش برسانید؛ در غیر این شکل خیر صرفا مبلغی به دست نخواهید آورد، بلکه در گیر خسارت خواهید شد. برای نجات تجارت از معضل، نخست می بایست بدانید که کسب و کارتان چه‌طور مبتلا این معضل شد‌ه‌است.

بازاریابی شما صحیح نبوده میباشد

چنانچه بیزنس شما در معضل میباشد او‌لین موضوعی که می بایست ارزیابی فرمایید استراتژی‌های بازاریابی برای خرید نرم افزار خدمات پس از فروش شرکتی گزینه به کار گیری در کسب و کارتان میباشد. در شرایطی‌که تولید ها و سرویس ها ارزشمندی دارید، ممکن میباشد تنها نیاز باشد که با فروش رو به جلو تکان فرمایید. این میتواند به معنای ارتقای استراتژی‌های بازاریابی مو جود یا این که افزودن استراتژی‌های به طور کامل تازه باشد. از جمله شما ممکن میباشد بخواهید از استراتژی‌هایی مثل تبلیغات آنلاین و مواقعی از این قبیل را که تابه‌هم اکنون ایفا نداده‎اید، برای به عمل پرتاب کردن موتور فروش خویش به کار گیری نمائید.

به کسب وکارهای شبیه و چیره نگاهی بیاندازید و ارزیابی فرمائید که‌این کسب و امور چه طور تبلیغات خویش را اعمال میدهند. همینطور به طریق‌های بازاریابی فعلی خویش نگاهی بیاندازید. چه چیز شمارا متقاعد می‌نماید تا خرید نمائید؟ در شرایطی که شما نتوانید خویش را متقاعد فرمایید، مطئمناً کارکشته به متقاعد کردن مشتری نیز نخواهید شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نویسنده

مدارک مایحتاج در حسابرسی و حسابداری

 سندها و مدارک دارای اعتبار که بوسیله حسابرسان غیر وابسته گردآوری می گردند، طبقه بندی گردیده تا به این طرز اظهار لحاظ در خصوص شکل‌های مالی سهل و آسان‌خیس گردد.مدارک موردنیاز در حسابرسی و نرم افزار حسابداری شرکتی عبارتند از:

ورقه ها دارای اعتبار قانونی و غیررسمی

 این اوراق به اشکال و اقسام گوناگونی در میاید واز همه گیرترین انواع آن می‌قدرت به سندهاى دريافت و پرداخت، فاکتورهاى خريد و فروش، قراردادها، قبوض و حواله‌هاى انبار، رسيدهاى صادره از طرف فروشندگان، شکل‌جلسات مجامع عمومى و جلسات هيئت مديره اشاره نمود. هر سیرتکامل سندی که گزینه صلاحیت حسابرس قرار میگیرند تحت عنوان گواهی حسابرسی دارنده قیمت و اعتبار متفاوتی میباشد. به همین برهان حسابرسان مدام صرفا به ورقه ها بسنده نمی کنند. بلکه هم‌زمان با رسیدگی به آنان مسائل متفاوت دیگری را در لحاظ پرورانده تا بتوانند به سود ی مناسب برسند.

مشاهدات عینی حسابرس

اکثر اوقات زمان ها می قدرت صدق چیزی را که در صورتهای مالی مندرج با مشاهدات گزینش کرد که بوسیله فرد حسابرس انجام شده و یکی‌از قدرتمند ترین مدارک حسابرسی به حساب آورده می شود. از روش آن می قدرت وجود میزان دارایی های اثبات مثل زمین، انبار، دکان، ساختمان و غیره را اثبات نمود. قابل ذکر میباشد راجع به میزان دارایی‌های دیگر به عنوان مثال حسابهای دریافتنی و یا این که میزان دارایی های نامشهود مانند راز قفلی مشاهده عینی قابل ثابت وجود ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()