نوشته شده توسط : نویسنده

با دیجیتالی‌ اصول حسابداری خیس شدن معاش‌های فردی و کاری، آیا کسب‌وکارها به جرائم سایبری دقت کافی نشان میدهند؟به‌دنبال مورد ها مختلف نقض ضوابط اینترنتی و تهاجم ها سایبری در سال‌های اخیر، این جرائم امروزه به امری رایج تبدیل گردیده‌اند. اثرات یک حمله اینترنتی هم از دید مالی و هم از لحاظ رمانتیک برای دولت‌ها، کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان به یک اندازه هزینه‌ ساخت و ساز می‌نماید.

در حالی که بخش اعظمی از کشورها اکنون شرایطی برای رویارویی با جرائم سایبری تدوین کرده‌اند، ولی هنوز موانعی برای رویا رویی با این تهدید جهانی وجود دارااست.

جرائم سایبری اقداماتی بالاتر از دسترسی ضوابط ملی به آن ها در سرزمین غرض انجام میدهند و کشورها مجبورند برای جلب همیاری سایر افراد در تقابل با این خطر تهدیدکننده تجارت در بین‌الملل به کنوانسیون جرائم سایبری دارای اسم و رسم به «کنوانسیون بوداپست» (کنوانسیون فی مابین‌المللی جرائم اینترنتی که قانون ها ملی را سازگار کرده و همیاری کشورها در این مورد را بهبود میبخشد) دارای مسئولیت بمانند.

هجوم ها اخیر بدافزارهای مشهور گیم اور زئوس (Game Over Zeus) و کریپتولاکر (Cryptolocker)، با اعتنا به مبادرت هماهنگ اجرای ضابطه و مؤسسات تکنولوژی در ایالات متحده و اروپا مانند FBI و تاکسی جرائم ملی بریتانیا که با همتایان خویش در روسیه و اوکراین همیاری کردند، برهه بسیار مهمی در نزاع با جرائم سایبری به حساب می آید.

گیم اور زئوس بیشتراز یک میلیون کامپیوتر در سراسر جهان را کثیف کرده و بیشتراز ۱۰۰ میلیون دلار ضرروزیان مالی واردکرده‌میباشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نویسنده

تعامل مطلوب با مشتریان و جلب رضایت آنان گرفتاری‌ی هر سازمانی میباشد. قرار به دست آوردن «مدیر رابطه با مشتریان » تحت عنوان پرکاربردترین و شایع ترین راهکار مدیریتی، در مطالعه دو هر ساله Bain & Company ، در سال ۲۰۱۴، اهمیت این قضیه را در کسب و مراقبت مزیت رقابتی سازمان ها نشان میدهد[۱].

 

طریق تعامل و رابطه با مشتریان، در سال‌‌های اخیر، ذیل تأثیر بسط روزافزون فناوری‌‌های اطلاعاتی به‌شکلی بنیادین متحول شده‌است. سرویس ها بعد از فروش و پشتیبانی نیز از این تغییرات بی‌منفعت نبوده‌‌اند. شبکه‌‌های ارائه سرویس ها به مشتریان که در قبل محدود به ارتباطات حضوری و تلفن بودند، امروزه به صورت آنلاین در بستر وب، کانال‌های اجتماعی و گوشی درآمده میباشد. در حال حاضر به رنج می‌اقتدار متصور شد که تعامل با مشتریان محدود به یک شبکه باشد. (تصویر شماره ۱)

بدین ترتیب، کمپانی‌های ارائه‌دهنده سرویس ها نیز استراتژی‌های رابطه با مشتریان خویش را بر پایه ی تعدد شبکه پباده سازی کرده‌‌اند. این تغییر و تحول راه و روش مزایای زیادی برای مشتریان به همدم داشته میباشد:

 

سرعت بخشیدن به یافتن داده ها ما یحتاج

عدم انتظار برای برقراری رابطه و پاسخگویی متخصص پشتیبانی

کاهش هزینه‌های متقابل ارتباطی برای مشتریان و کمپانی‌های ارائه دهنده سرویس ها

در دست داشتن داده ها سوای محدودیت هنگامی و مکانی

در دست داشتن تاریخچه ارتباطی با کمپانی ارائه دهنده سرویس ها

توانمندسازی کارمندان مشتریان

فردی‌سازی محتوا و داده ها برای مشتریان

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()