نوشته شده توسط : نویسنده

بخشنامه 12 نو درآمد

بخشنامه مزبور شیوه اعمال ماده 40 ضابطه در زمینه ی افراد حقوقی که فاقد دفتر ها رسمی بوده و یا این که دفتر ها رسمی آن‌ها نانویس باشد و یا این که صاحب کار از همیاری با صندوق، کامل شدن و ارائه پرسشنامه جلوگیری می کند که روش اعمال ضابطه فوق به شرح ذیل است.

 بازرسان دفتر ها رسمی مکلفند مراتب عدم ارائه دفترها رسمی را براساس فرم شماره یک مربوطه (ضمیمه بخشنامه) را به واحد بازرسی دفتر ها رسمی (مؤسسه حسابرسی) گزارش کنند. واحد مزبور با اعتنا به تیم بندی پایین نسبت به اعمال ماده 40 ضابطه و انتخاب و وصول حق بیمه از فرد حقوقی مبادرت می کند.

مجموعه نخستین: افراد حقوقی که شکل مزد و حقوق و دستمزد کارمندان خویش را در برخی از ماه های سال مالی به صندوق ارسال ننموده اند.

 درین مجموعه با دقت به تعداد پرسنل ماه هایی که لیست ارسال شده‌است، فارغ از مراجعه به حوزه های مالیاتی تعداد کارمندان آنان‌را با در لحاظ دریافت کردن معدل تعداد پرسنل در ماه هایی که لیست ارسال کرده است، به وسیله کمیته ای (متشکل از مدیریت شعبه، مسئول درآمد، مسئول بازرسی یا این که نمایندگان آن ها) انتخاب می‌شود که بعد از احتساب به صاحبکار اعلام می‌شود.

 



:: برچسب‌ها: بیمه , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()